Ny kusin! :D

Jag (Elli) fick förra helgen en ny kusin :). Så nu har jag 5 kusiner ;).
Jag ska få träffa honom imorgon första gången! :D.
Jag har bara sett bilder på honom :).
 
Men förrestern pluggar jag Japanska frivilligt (NEJ, JAG JOBBAR INTE MED JAPANSKA I SKOLAN)Utan jag ville bara lära mig nåt nytt språk, då valde jag Japanska eftersom jag vill åka till Japan :).
 
Blablablaaablablablabla tar några gamla bilder som ni kan kolla på ;(.
Yees, jag hittade min gamla "animering" ;D.
Japp nu har ni något att kolla på :P.
Byeee <3

Kommentarer
Postat av: Hannah

:) Jätte fin blogg Elli & Mommo! ;) Ses i skolan! :)

2012-08-29 @ 17:43:54
URL: http://mittlivsomhannahW.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0