Mobilblogg

Hej, förlåt för att vi inte skrivit:(. Men jag (Elli) har haft fullt upp, och Moa är ju bortrest så vi skriver inte så mycket även fast det finns massor att skriva om. Så jag Elli ska i alla fall blogga :). Jaha, vi har varit hos mina kusiner i några dagar och ska åka hem imorgon :[. Känns lite konstigt eftersom min ena kusin inte var hemma på hela tiden vi var här, hon är på språkresa ;). ..Varje sommar får mina kusiners grannar kattungar, och den här sommarn så fick dem en underbar social liten kattunge <3. Åh, vad hon e söt alltså!!!! Som vanligt smyger jag fram mobilen då o då och kollar på fejjan och spelar temple run :P Hihi, men nu ska jag kika in fejjan (fb), får se om det blir mer bloggning framåt kvällen ;-) temple run på bilden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0