Spaninen - saker

Usch, idag vaknade jag av en mygga i mitt rum, som surrade runt. Jag hatar verkligen myggor!
Jag tänkte visa några saker jag köpte i Spanien, när jag var där (:
Först började det med att vi gick förbi ett stånd på en marknad där det stog "Design your own rings". Det var typ hundra små saker som man skulle sätta ihop och välja på.. Och designa ;)
Och det gillar ju jag! :D
Så då gjorde jag en egen liten ring.. Snygg?
Jag tror att jag tog kort på ståndet, men isåfall så visar jag den senare idag. ;)
Och sedan köpte jag lite till på en affär..:
Sorry, men jag fick inte med halsbandet.. Men det är i alla fall en glad banan :P
Jag köpte mer på samma affär, men jag hittade inte dem nu.. Men aja. (:
 
Det var väl allt <3
..Förrestern så har vi fått mer besökare igen :D
Av: Ellii ^^

Kommentarer
Postat av: josefines.se

Superfin blogg!!♥
Var jättegärna med i min tävling där du kan vinna skönhetsprodukter: http://josefines.se/2012/june/vinn-skonhetsprodukter.html#comment

Kram!!

Postat av: Anonym

Jag fattar inte hur ni får så mycket besökare! Hur många har ni ungefär?

Svar: Inte så värst många, i förrgår hade vi runt 7 besökare. Men förr hade vi 12 besökare varje dag. Men nu minskar statistiken :(.. Dåligt och sant. Men jag (Elli) ska blogga lite mer. Och då hoppas jag vi får över 10 besökare igen, eller kasnke över i alla fall 20.. Nu drömmer jag verkligen :p ..Tack för att du läser vår blogg ;D
ellimommo.blogg.se

2012-07-12 @ 18:52:16
Postat av: Anonym

Ok, ni får mycket bättre än vad jag fick på min blogg iallafall

2012-07-15 @ 08:46:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0