Blogg.se hälsning till alla som bloggar!

När jag loggade in så hade man tydligen fått en liten hälsning från blogg.se! <3
Haha, jag glömmer inte att blogga om det, för jag kan inte! :(
..Jo, jag kanske kan blogga liiite på mobilen om hotellet har trådlöst internet ;)
Men jag tror inte jag hinner så mycket, jag kommer säkert vara ute hela tiden och sola, bada, och typ åka runt lite och se stället (;
Jag tror det kommer att vara superhärligt i Spanien.
Men nu måste jag duscha, och sedan göra mig i ordning inför resan. <3
Så det blir nog ingen mer bloggning idag.
..Och kanske inte på hela 2 veckor, om inte Mommo bloggar lite.
Men glöm inte kika på bloggen lite då o då, för vem vet.. Jag kanske bloggar lite där (om jag hinner och kan) ;D
 
Ha en jätte trevlig midsommar och ät många jordgubbar idag, säger jag igen. Från Elli! <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0