Ridläger, Spanien!

Jaha, imorgon klockan ska jag åka till min ridskola. Där jag ska på ridläger! ^^
Ridlägret börjar klockan 11. Så jag måste nog upp ganska tidigt.. Inte tidigt men, det är tidigt för att det är sommarlov! :D
Sedan kommer jag hem runt klockan 14.30 dagen innan midsommar.
Och nästa dag så är det midsommarafton, och då startar flyget kl. 19.00...
Så då kommer jag fram till Spaniens flygplats vid 23.30 kanske...? (Jag vet inte riktigt)

...Haha, jag måste bara säga att det var en i klassen som skulle till precis samma plats (fast ett annat hotell) som mig. Dem kommer en dag efter mig :P ...Lite roligt, haha ;P
Vi kommer nog träffas där ^^

(Ni vet ju redan att jag ska på ridläger och till Spanien med ändå.. Jag hade bara lust att göra ett inlägg! ^^)
 (Gammal bild)
Bild på Mommo. Jag tyckte bara att det var så tråkigt med ett inlägg med bara text :P
Så jag tog in en bild (:

Kommentarer
Postat av: Alicia

:D

2012-06-18 @ 11:39:58
Postat av: thea.s

snygg klening syrran.<3

2012-06-19 @ 16:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0